Повернення/обмін товару
Інтернет-магазин прийме заявку на повернення / обмін товару в новому стані (цілісної упаковки) тільки при наявності товарного чека і оригінальної упаковки.
Обмін або повернення товару здійснюється в нашому сервісному відділі за адресою: м.Вінниця, вул. Ватутіна 137, г. Киев, вул. Новокостянтинівська 15.
Графік роботи: з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00.
Всю необхідну інформацію по поверненню / обміну товару, Вам надасть менеджер магазину.
Контактний телефон сервісного відділу:
Для повернення грошових коштів покупець повинен мати при собі товарний чек і гарантійний талон. Повернення проводиться від 1 до 7 днів.
Грошові кошти за повернутий товар перевізниками (Нова пошта, Міст-експрес) повертається клієнту від 1 до 7 днів після огляду і акту прийому товару. Форма повернення обговорюються в індивідуальному порядку.
Гарантія
Інтернет магазин TELEGKA надає гарантію на товари, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводського браку (дефекту). Залежно від політики виробника, гарантія на електронні або побутові пристрої / товари надається в період від 14 днів. Період гарантійного обслуговування Ви можете знайти в характеристиках кожного товару. Також в описі товару можна знайти інструкцію та технічні дані. Документом, що підтверджує гарантійне обслуговування сервісним центром, є гарантійний талон.
Перш, ніж отримати товар в магазині або в поштовому відділенні, обов'язково перевірте відповідність комплектності, яке вказується в описі або керівництві з експлуатації виробу, а також відсутність на товар механічних або інших дефектів.
Сервисні центри
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів вказується в гарантійному талоні до пристрою. Саме він дає право на безкоштовне обслуговування. У гарантійному талоні обов'язково вказується:
- Серійний номер товару.
- Назва моделі.
- Дата продажу пристрою.
- Гарантійний термін обслуговування.
Користувач повинен зберегти його до закінчення гарантійного обслуговування. Авторизовані сервісні центри визначають час ремонту товару, а в разі виникнення проблем із сервісним партнером, Ви можете звернутися до нас для допомоги у вирішенні спірних ситуацій з сервісними центрами.
Правила обміну/повернення товару
Закон про захист прав споживача дає Вам право обміняти / повернути товар протягом 14 днів після покупки. Якщо з якоїсь причини користувач захотів повернути або обміняти товар, то він повинен переконатися, що:
- Зовнішній вигляд товару не має слідів експлуатації, тріщин, сколів, подряпин, потертостей та інших слідів використання.
- Чи не порушена цілісність упаковки, а товар має всі її комплектуючі.
- На товар збережені всі ярлики і маркування.